loading...
انواع نرم افزار و بازى
عليرضا بازدید : 352 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

WinRAR یک نرم افزار مدیریت آرشیو بسیار قدرتمند و محبوب است که به نظر هیچ کمبودی ندارد به همین دلیل کمتر پیش می آید که ورژن جدیدی از آن ارائه شود. سایت دانلود نرم افزار رایگان ورژن جدیدی از نرم افزار وین رر معرفی کرده که چندین باگ مهم آن گرفته شده و امکانات مورد نیاز در بعضی قسمت ها اضافه شده است تا هرچه راحتر با دانلود رایگان winrar کاربران بتوانند از آن بهره ببرند.
با این نرم افزار میتوانید از اطلاعات خود Back Up گرفته و حجم آنها را با فشرده سازی کاهش و ایمیل کنید. با دانلود برنامه WinRAR میتوانید فایل ها را از اینترنت دانلود و با فرمت RAR و یا ZIP ذخیره کنید.

RarLab WinRAR 3.92 - نرم افزار فشرده سازی وین رر

مزایای Download WinRAR

  • با استفاده WinRAR دانلود این نرم افزار می توانید در فشرده سازی فایل ها از دیگر نرم افزارها پیشه بگیرید و آرشیوهای با حجم کمتر ایجاد کنید تا در فضای هارد دیسک صرفه جویی شود.
  • نرم افزار WinRAR به صورت کامل از فرمت های RAR و ZIP پشتیبانی میکند و میتواند فایل های با فرمت CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را باز کند.
  • نرم افزار WinRAR دارای محیط کار گرافیکی مجهز به منو است که میتوان با ماوس کار کرد و همچنین میتوان از این نرم افزار در محیط Command Prompt استفاده کرد.
  • استفاده از WinRAR در مقایسه با دیگر نرم افزارهای آرشیو بسیار راحتر است. چرا که با استفاده از Wizard این نرم افزار به ابزارهای مورد نیاز به سادگی دسترسی دارید و با گزینه های ساده تنظیمات را اعمال می کند. این باعث جلوگیری از هرگونه سردرگمی می شود.
  • با استفاده از این نرم افزار از تکنولوژی رمزگذاری AES (استاندارد رمزگذاری پیشرفته) با کلید 128 بیتی بهره مند می شوید.
  • برنامه WinRAR از فایل های تا حجم 8,589 بیلیون گیگابایت پشتیبانی میکند و تعداد آرشیوها نامحدود است.
  • با استفاده این نرم افزاز میتوانید از امکان آرشیو selfextracting (خود نصب) بهره ببرید.
  • حتی میتوانید فایل های خراب شده را با استفاده از این نرم افزار بازسازی کنید.
  • امکانات WinRAR هر روز پیشرفت میکند تا در اوج بماند.

  دانلود در ادامه مطالب ....


عليرضا بازدید : 260 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

سایت دانلود رایگان نرم افزار آخرین تکنولوژی فشرده سازی را که در نرم افزار Novus Zip نهفته را به اشتراک گذاشته است. دانلود زیپ فایل این نرم افزار قابل حمل و دم دستی را برای کارهای معمول همراه خود داشته باشید.
فشرده سازی امروزه از یکی از امور مهم در رایانه می باشد که هر کاربری به آن نیاز پیدا می کند. فشرده سازی به تغییر پارامتر هایی خاص اطلاق می باشد که از طریق آن سیستم عامل برخی از فایل ها را به صورت فشرده و با حجم کم تر با فرمت های خاص مانند Zip ذخیره می کند. نرم افزار های مختلفی در این زمینه ارائه گشته اند که نرم افزار Novus Zip یکی از نرم افزار های قدرتمند در این زمینه است که با رابط کاربری بسیار زیبا قابل درک، هر کاربری را جذب خود می کند.

این نرم افزار دانلود زیپ یک برنامه فشرده ساز فوق العاده قدرتمند است که قادر است هر فایل فشرده را اجرا نموده و آرشیو ای از فایل های مورد نظر شما را در عرض چند ثانیه به صورت فایل فشرده درآورد. نرم افزار از فرمت های 7z (7z), ZIP (zip), GZIP (gz gzip tgz), BZIP2 (bz2 bzip2 tbz2 tbz), TAR (tar) فشرده سازی فایل پشتیبانی به عمل می آورد و شما می توانید هر فایلی با به این فرمت ها فشرده کنید.
از امکانات این نرم افزار می توان به اضافه شدن منویی به راست کلیک ویندوز برای دسترسی آسانتر، امکان اضافه کردن رمز عبور بر روی فایل های فشرده و ... اشاره کرد که محبوبیت این نرم افزار را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

Novus Zip 4.65 Portable - نرم افزار فشرده سازی قدرتمند زیپ

قابلیت های اصلی نرم افزار فشرده سازی زیپ و دانلود در ادمه مطالب ....  


عليرضا بازدید : 254 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

دانلود رايگان تقويم الكترونيكي اشانتيون طرفه نگار سال 1390

 

شركت طرفه نگار از سال 1376 با تكيه برتجارب و توان فني مهندسي و تخصصي پرسنل آفريننده آن با سرمايه جزيي تاسيس گرديد كه با مشاركت كارشناسان نرم افزار مالي و هوشياري از دگرگوني جهاني ويندوز 32 بيتي در گام نخست  اقدام به توليد اولين نرم افزار مالي تحت ويندوز در ايران نمود . هر چند عدم شناخت جامعه از محيط ويندوز در بدو امر باعث سنگيني مسئوليت مديران مجموعه شد ولي با پشتكار و تعهد در انجام رسالت بزودي اقبال مكان داري نرم افزارهاي مالي را عهده دار شد تا با مديريت علمي و مناسب افتخار داشتن بزرگترين طيف مصرف كننده كشور را در نرم افزارهاي مالي داشته باشد كه استمرار اين مهم جز با تعهد و صداقت به مشتريان و رضايت ايشان ميسر نخواهد بود . بنابراين از ابتدا با قوت ارائه خدمات پس از فروش ، همگام و دوش به دوش مشتريان حركت نمود تا شاهد رضايت اكثريت مشتركين باشد و در اين راستا فعاليتهاي ذيل را حاصل نمايد . توليد مجموعه يكپارچه نرم افزارهاي مالي/ اداري متخص به شركتهاي توليدي، بازرگاني ، خدماتي و ... توليد نرم افزارهاي سفارش مشتري و تخصصي، توليد بيش از 80نوع محصول مطابق با اصناف و مراكز خاص ( كتابخانه ها ، پذيرش و ... ) تحليل ، طراحي و مشاوره مهندسي سيستم هاي اطلاعات مديريت ، آموزش، استقرار و مشاوره نظامهاي مالي، مشاوره، پياده سازي و نگهداري شبكه هاي كامپيوتري و سخت افزار.
 
امکانات عمومي نرم افزار تقويم الكترونيكي طرفه نگار :
- دفترچه تلفن با امکانات كاربردي متنوع
- تقويم ساليانه (شمسي و قمري و ميلادي)
- گزارش اوقات شرعي
- نمايش تقويم ماهيانه برروي تصوير صفحه اصلي ويندوز  (دسكتاپ)
- نمايش تقويم 6 ماهه يا كل سال در يك نگاه
- نمايش اوقات شرعي روي صفحه دسكتاپ
- اعلام زمان اذان به افق تهران و شهرهاي مختلف ايران
- نمايش مناسبت روز روي صفحه  دسكتاپ (شمسي و قمري و ميلادي)
- نمايش تعطيلات رسمي کشور
- امکان انتخاب يکي از تقويم هاي شمسي و قمري و ميلادي
- دفترچه يادداشت و اعلام خبرکار مربوطه در زمان تعيين شده
- تلفن هاي ضروري و کد شهرها و کشورها
- مقيم در حافظه نمودن نرم افزار
- و ...

دانلود در ادمه مطالب ....


عليرضا بازدید : 267 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

 

Any-Video-Converter-Professional

Any Video Converter Professional همانطور که از نامش پیداست می تواند تمامی فرمت های ویدیویی را به یکدیگر تبدیل کند . این نرم افزار بسیار کامل جزء قدرتمندترین گونه های موجود در زمینه تبدیل فرمت ها به شمار می آید و با توجه به دامنه ی گسترده ای که در پشتیبانی از فرمت های مختلف دارد توانسته است کاربران بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جلب نماید . از میان فرمت های محبوب و مشهوری که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند می توان به AVI ، MOV ، RM ، MPEG ، DVD ، WMV ، MP4 and FLV) to DVD ، VCD ، MP4 یا FLV اشاره نمود . پروسه ی تبدیل در Any Video Converter Professional به دو گونه امکان پذیر خواهد بود ؛ یکی استفاده از پروفایل های آماده شده به صورت پیش فرض که مناسب کاربران آماتور است و دیگری سفارشی ساختن پروسه با مشخص کردن تنظیمات مورد نظر .

 

امکانات مفید دیگری نیز در این برنامه گنجانده شده است که شما را برای انجام برخی از کارها از نرم افزارهای دیگر بی نیاز می سازد . به طور مثال شما می توانید مشخص کنید که چه قسمتی از یک ویدیو یا فیلم تبدیل شده و در قالب یک فایل جدید ذخیره گردد . این تابع برای بریدن قسمت های دلخواه شما از یک ویدیو بسیار مفید بوده و در واقع دو کار تبدیل و برش را همزمان و تنها در یک مرحله انجام خواهید داد . دیگر قابلیت موجود امکان نمایش دادن ویدیو درون نرم افزار و با استفاده از پلیر داخلی آن می باشد . بدین ترتیب هم کنترل اوضاع بیشتر در دستانتان خواهد بود و هم درصوتی که بخواهید چندین فایل را به صورت همزمان تبدیل کنید برای مشاهده محتویات یک ویدیو  و استفاده از پروفایلهای مختلف ، نیاز به باز بسته کردن پلیرهای جانبی نخواهید داشت .

دانلود در ادامه مطالب ...

 

عليرضا بازدید : 302 پنجشنبه 08 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

امروز بسیاری از کاربران ایرانی با مشکل آنتی ویروس مواجه هستند و به نظر می رسد این مشکل حل شده است. ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون دردسر بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است. قدرت ضد ویروس شید بعلت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. این ضد ویروس با بکارگیری تکنولوژی‌های سرعت دهنده‌ی جدید بصورت قابل توجه‌ای سرعت خود را بالا برده و تاثیر خود را بر کیفیت عملکرد رایانه به حداقل رسانده است. محیط آن نیز با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از ضد ویروس شید به‌روزرسانی بدون دردسر آن است.
دانلود در ادامه مطالب ....
عليرضا بازدید : 247 چهارشنبه 07 اردیبهشت 1390 نظرات (0)

آیکون

در این مطلب مجموعه ی ۷۷ آیکون بسیار زیبا و جالب که در طراحی آنها از لحیم کاری الهام گرفته شده است را برای شما در دو فرمت ICO و PNG گرد آورده ایم که می تواند در طراحی های شما و همچنین متحول ساختن آیکون های ویندوزتان مفید باشد .

براى دانلود به ادامه مطالب برويد ....


عليرضا بازدید : 261 چهارشنبه 07 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
قدرتمند ترین پخش کننده صوتی و تصویری کاملا رایگان با پشتیبانی کامل از زبان فارسی


با  وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها  کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم  پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می  دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows  Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند.  اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا  سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود  به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می  باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم  افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک  بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer  با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا  نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می  سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین  کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند  هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار KMPlayer:
- محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد
- پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
- امكان كپچر كردن فايلها با كيفيت قابل قبول
- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات يك فايل صوتي يا تصويري مانند : نوع فايل ، پسوند و .. . و امكان ويرايش يا كپي
- هماهنگي و پشتيباني از برنامه هاي : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
- قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاري كامل با زبان فارسي
- نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
- قابليت تعريف و تنظيم كليدهاي پخش برنامه به آساني
- قابليت پشتباني از پوسته و پلاگينهاي مختلف در برنامه
- قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
- پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
- پشتباني كامل از فايلهاي فلش
- پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
- امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
- پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته هاي جذاب و زيبا
- امكان هماهنگ شدن با پلاگينهاي وينمپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

KMPlayer

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 3,428
  • بازدید کلی : 113,637